23/3/19

El cor de la Turuta, ofereix una cantada oberta i participativa en l'exposició de l'artista local Ferran Ferrer Margalef

L'artista vilanoví Ferran Ferrer Margalet, ofereix del 22 de març al 28 d’abril a La Sala, una exposició anomenada, Maneres de pintar una arengada. Sobre ella ha dit: 

"Per una persona del carrer, com acostumem a etiquetar la gent sense inquietuds artístiques, polítiques, associatives o ganes de tenir el més mínim protagonisme en la tribu en què els toca conviure, parlar d’art contemporani és com parlar del sexe dels àngels , els sembla una animalada, ximpleria o collonada. En aquesta exposició Maneres de pintar una arengada ensenyo les cartes: sets, vuits , i cartes
que no lliguen. Revelo el truc de màgia d’això que en diuen la inspiració, muses, energies del més enllà, lligams còsmics i tot aquest reguitzell de burrades que sovint envolten els artistes.. No vull que les obres semblin una potinga miraculosa que han de salvar a la humanitat de tots els mals presents i futurs, encara que tenen un text o consigna com si es tractés  d’un prospecte de pastilles per al mal de cap. Ni tinc el mínim interès en influenciar a algú. Expressar el meu pensament, amb això sol, ja en tinc prou. No tinc cap pretensió d’enllestir aquest palangre massa embolicat que avui ens toca
trampejar com bonament podem en aquesta societat actual meravellosament complicada. Si les obres em queden bé ,i fan goig junt amb els mobles d’Ikea, em dono per satisfet". 
El cor de la turuta ha col·laborat amb l'artista Ferrer Margalef oferint un acte musical i cantada oberta i participativa el divendres 22 de març.

Una bonica vetllada compartint música i art que van alegrar els cors de totes les persones participants. 

Més informació: http://www.lasalavng.cat/index.php/exposicions/inici

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada